Vad är kärlek ?

Översätt texten till engelska - What is love. Då börjar då i alla fall jag tänka på det här.



Skämt å sido, men det är det första som kommer upp i mitt huvud när jag läser orden " What is love".

Men vad är egentligen kärlek?

Är det när man tänker på honom det sista man gör innan man somnar och det första man tänker på när man vaknar och allt där i mellan?

Är det när man älskar hans skratt och börjar själv skratta när man hör skrattet?

Är det när man längtar tills nästa gång man träffas och börjar för sig själv planera när/var/hur det ska bli?

Är det när det pirrar i magen när man kysser honom?
 
Är det när hans ansikte syns så fort man stänger ögonen?

Är det när man blir glad av honom?

Är det när man inte kan stå emot honom?

Är det när man blir alldeles lycklig när man känner hans lukt?

Är det när man tänker på en enda person när man skriver det här?

Är det kärlek?
Då är jag kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0