Min humor :P

Jag och lovisa gick från maten, vi pratade om nånting och jag överdrev kanske lite och hon med.

Lovisa: Nä nu har vi gått för långt.
Jag: Ska vi gå tillbaka?

09-09-09

Ett måste att blogga idag. Missade tyvärr klockslaget 09:09.

Idag ska jag laga middag. Jag undrar hur det kommer att smaka, med mina kunskaper. Fast det är ju iochförsig färdig pizza, som man bara ska värma.. Men ändå! Fast jag har ändå vg i hk ;)

Skulle bara slänga in detta inlägg, nu ska jag plugga! Puss

Moppe

Är man lat när man tar moppen till träningen?

Slipknot - Snuff

SLIPKNOT - SNUFF




En sån SJUKT bra låt!!
En av Slipknots lugnare låtar, och jag älskar den.


Idag är det den 7 september

Hahaha jo det syns ju väldigt tydligt att det var jag som var författare till förra inlägget, ELLER HUR?

Idag har jag varit på stan och träffat lollo och matte. Skulle ner, det var superviktigt för jag skulle köpa en massa saker! Sen for jag dit och skulle köpa ett par örhängen, men dom skulle komma in om några veckor. Jahapp.. då är det väl bäst att jag köper allt det andra då... Vad var det jag skulle köpa?

Ja så jag köpte. INGETING.

Plus det så har jag väl pratat minst sjuttioelva timmar med min filip idag.

Det var min intressanta dag.
Och ikväll ska jag utmatta ut mig på träningen, och kämpa så att jag brinner! Eller nått sånt.

Jag vet inte vart min plötsliga lust och idéer till att blogga kom ifrån. Men det är ju positivt från alla håll och kanter. Även från de runda hörnen. Kanske var det föregående inlägg som är tjuven. Av min olust. Typ.
Jag skulle nog kunna skriva ett hur långt inlägg som helst med oviktigheter. Men jag måste ju spara lite också! Detta är bland de värdefullaste talanger jag har!!!!

hejhejhejhejhejehehehehe :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

hejsan nu är jag tillbaks och bloggar igen det va ett tag sen sist men jag har varit upptagen med att gallra morötter  ;)
morötter är gott och bra för synen, det är bra när man går tajkvando!
sen har jag även ätit massa glass och matat änderna i parken :)
imorgon ska jag cykla runt runt och skrika högt :D
dagen efter det ska jag se min nya favoritfilm död snö!
skitbra film som är hur bra somhelst! den handlar om filk i e nstuga osså kommer det zombies osv, sen blir de blod och massa slakt och sånt! det gillar vi :D
(du måste skriva att det inte är jag)
efter jag har sett den fimen ska jag exakt 21.00 mata änderna igen, annars dör dom

hejdåå nu orka ja inte skriva mer :P:P:P:P:P:P:P:P?:P:P:P:P:PÅ::P:P:P:P:P:P:P:P:P;P:P;PPheh9ehehehehehehehehhe maaaaaaaaaaat :]
vi har äpplen i vårat äppelträd  :O :D <3

hejdåå allihopen :D:D:D:D (vikkan skrev detta!:]<3 )



/ En anonym människa (dvs, inte huvudpersonen i denna blogg ;) )

Fisk


RSS 2.0