23 juli

Hej!
Nu sitter jag hos mormor och morfar nere i södra sverige, riktigt mysigt här, och roligt att träffa släkten och allt. Kan knappt skriva, eftersom det var så längesen jag ens satt vid en dator, flera veckor sen :P

Orkar inte berätta altt jag gjort här, det är så mycket. Men jag kan då berätta att jag har skaffat ett husdjur....en liten groda som jag hittade ute idag ;) Helst skulle jag ju vilja behålla den, men den mår nog inte så bra då tyvärr. haha :)

Bloggandet kommer igång til hösten, jag lovar!

8 juli

Halloj. Nu ska jag berätta lite om vad som har hänt medan jag har varit "borta" :)

Tre veckor har bestått av konfa, 9-13 nästan varje dag. Lite drygt att ta sig upp så tidigt på sommarlovet, men det gick. Bra att vi slutade såpass tidigt ändå, mina kompisar vaknar ändå inte före 13. Men konfan var faktiskt kul. Roligt folk och så, saknar dem redan. Fast skell är ju så litet, som jag lär ju träffa alla igen. Och så ska vi ju ha återträffar.
Jag konfirmerades i söndags (den 5 juli), så nu är tydligen en av livets stora händelser avklarade, enligt andra (vuxna).

Fick presenter med. Ett kors (halsband) by Efva Attling, ett kors (halsband) köpt i Jerusalem, en psalmbok, en "sångbok" och en bok som handlar om djupa saker, den heter Någon att lita på. Fick även ett par örhängen som jag gick och bytte idag till en jättesnygg ring som kommer om två veckor. Det lär bli lite ovant, eftersom jag aldrig använder ringar. Men nu ska det bli! 

Medans jag var på stan idag passade jag på att utnyttja min födelsedagspresent, och tog 3 till hål i öronen, så nu har jag 5 st. Det blev skitsnyggt, men det gjorde ondare att ta än vad jag minns det (A)

Och nu sitter jag och spelar gitarr. Blev lite inspirerad av saras elgitarr kan jag ju säga :P Men jag nöjer mig med akustisk, och det går finemang att spela :D



6 juli - musik :)

Hejsan! Lång tid sen jag uppdaterade, IGEN. Men du får helt enkelt vänja dig, att jag har bättre saker för mig på sommarlovet :)

Ska tipsa om lite band här, som jag sitter och lyssnar på på Spotify. ( Ja, det ska vara två på:n där )


Alice in chains
Volbeat

Eeh, ja, det var tänkt att det skulle bli fler. Men då kan jag istället bjussa på videor till dem. Lyssna och njut.
Dålig kvalité på youtube. Har du Spotify, gå in där och lyssna istället.


Alice in chains - Man in the box



Volbeat - I only want to be with you




Volbeat - The garden's tale



Volbeat - Radio girl

RSS 2.0