Laaan

Hej. Det är fredag idag. Tror jag. Tisdag till onsdag vare iaf lan i Tjäääääärn me Alle, Oscar, Emil, Emma och Sandra. Alla satt vid en dator förutom jag och Sandra, vi sov ;) Men jag är andå ganska stolt, jag var vaken till fem på natten :} haha det är otroligt, jag som aldrig varit vaken längre än till 2 och det var på nyårs... haha. Men iaf, fem somnade jag och sov till sex. Måste ha sovit väldigt hårt, dom sa att dom hade hett påme lurar me musik, haha men vad vet jag, lättlurad som jag är. När jag vaknade mådde jag illa och var allmänt sur och arg på alla så det var väl tur för dom att jag sov en timma till. Så jag sov alltså 2 timmar på en natt. När vi for hem sov jag tre timmar till, sen skulle vi äta. Trött :) men det var i förrgår tror jag.
Orkar inte tänka.

Igår var jag på stan, fick ansiktsbehandling på Balans ( mammas jobb ) , det var jätteskönt. Fick även en foundation av mamma. Tack. Och sen var jag med Alexander tills jag skulle hem och äta. =) Jag hade bestämt att jag skulle fara 45 minuter innan jag skulle vara hemma för att komma i tid.  [ Tidsoptimist, kommer aldrig i tid ]  Men det blev iaf inte 45 minuter innan. Jag gick ner 20 minuter innan (20 i fem ).
Men jag hittade inte min cykel.
Fick panik.
Smsade alle.
Tänkte.
Kom på
. Jag hade ju ställt min cykel på typ andra sidan stan, utanför mammas jobb. De tog en kvart att cykla hem. Kom hem på sekunden. Grattis till mig...

Det här var ju ett intressant inlägg oxå.... host. haha. Ikväll vill jag fara på Boda Boooo, Boda Borg fast det skräms och är läskigt. Kul. Fast ingen vill joina mej...
 
Hade bra puss. Och joina mej idag, taaaack, ?  :)

Happyface :)

Tjaa =) Är hos farmor och farfar nu och gör läxan. Fick tillbaka fysikprovet sista lektionen ( på matten, men vi har samma lärare) och jag hade alla rätt ! 30/30. Hahah lite stolt och happy jag är nu :} Hade biologiprov idag, hoppas det gick lika bra där. Natta var sjuk och var inte på skolan idag, men som tur är kommer hon imorrn =D Ska kanske vara med henne ikväll när jag gjort alla läxor om hon orkar och kan. Annars blire mys me Alle ;) <3
Tjiiiing

Cosmic

Har varit och varit på cosmicbowling nu på kvällen. De var najjs, allt vitt lyste haha . Bilder kmr tomorrow för det var ju den där himla sladden som man måste hämta... (A) nu sitter jag och ser på utröstningen på Idol. Loulou åkte, hon var ju bra =/ Jag tycker att den där Lars skulle ha åkt, han sjunger som en kråka och falskt är det oxå. Inte för att jag skulle göra det bättre själv men... =)


Ajajskor


Ojoj, det ser inte så skönt ut. Inget jag skulle vilja ha på mej iaf :)


Hemmadag

Idag kände jag mig jätterisig så jag stannade hemma från skolan, har bara sett på tv hela dagen, iklädd pyjamas. Hade nog feber, men nu känns det bättre och jag ska fara på skolan imorrn som jag känner nu. Får se hur jag känner imorrn. Jag måste ta me en massa halstabletter imorrn! Inatt vid 20 över 2 vaknade jag och kände mig jättepigg. Så jag var uppe i en timma ungefär och fikade lite med mamma som oxå vaknade då. Satt i köket med tända ljus och så, det var faktiskt ganska mysigt att sitta uppe mitt i natten och fika. Imorrn har jag spanskaprov, känner mig ganska säker, men har pluggat in det sista nu. Wish me good luck =) 

Nu är jag trött, så jag ska gå och lägga mig. Godnatt med er, kram.

=/

Hej. Idag är ingen bra dag. Känner mig sjuk och febrig. Och har hur jobbig hosta som helst. På läset dåre ska va tyst 20 min, går det inte så bra. Hostar ihjäl mej, och det är pinsamt.... Och tyvärr kan jag inte kolla om jag har feber heller, har ingen febertermometer. Nu ska jag sluta gnälla och gå och se på SOS Familj istället. Hoppas ni har det bättre än mig. pöss =)

musik

Och jag som trodde att det hade varit 59 personer på min blogg.. men så var det tydligen inte, det var bara sidvisningar.... :( Men ni kan ju göra mig glad, och se till att det blir antaler personer som är minst 59 st  ;) =)
Sitter på skolan nu och ska göra musikarbetet. Puss =)


Halvtisdag

Hade halvdag idag på skolan, så jag for hem direkt efter lunch. Nu sitter jag bara vid datorn åsså pluggar jag lite grann. Det kan behövas nu kan jag säga. Hur mkt prov och läxor som helst tkr jag.  Just nu renskriver jag min deckare på datorn, en 10 ½ sidor lång story om mord :P Säg grattis till mig, jag har skrivit 2 sidor, och den ska vara inlämnad i
veckan.....



Jo, jag är så trött som jag ser ut...

Besökarstatistik


Det är ju helt galet! Hur kan jag, som inte alls ägnar så mycket tid åt bloggandet som jag borde, få så hög besökstatistik? Det kanske inte är mycket för er, men för mig är det väldigt mycket. Haha det är ju bara att jämföra med de andra dagarna bredvid... Vilket ryck ! Fortsätt så =D Och för er som har normalsyn så står det 59 =)


18/10

Hejsan! Var på nå ställe idag, " lilla hjärtat " hette det, ute i buschen (lr hure nu stavas) nånstans, vid flyplatsen :P Där fanns de loppis fika och man kunde köpa lite småsaker där, bl.a tavlor. Och vi köpte 2 till mitt rum. Hoppas få det lite bättre där, det enda som finns i det rummet är en breeed säng, ett skrivbord, en fåtölj, ett gammalt bord som bara står där, och en massa skräp som ligger på golvet. Måste göra nånting åt de =)  Sen for vi på Biboköp och på Elgiganten och mamma åå mormor köpte stuffs. Och sist en sväng ner på Ica för att köpa litte chips till ikv :)


Oxå påre dära stället.


Kladdkaka <3


Inne på loppisen. Det var kuul att spela orgel :)


På Elgigianten. Haha jag tkr såna här är läskiga, man blir ju skrämd när man kommer in ju! Fast ännu värre är skyltdockor, huvva....



Och den här var på Biboköp. Fin. Den kostade såhär mkt :                            



Oooh, scary... (A)




Den övre tavlan tittade vi bara på men dom två undre köpte vi till mitt rum.


En något suddig bild på mej,




Hmm, var det en gruvarbetare eller en jägare som mördade Carolin ?




En bild säger mer än tusen ord


Idag 17/10


                                                  Diskmedel



Äpple + Natalie = saaaant  ;) <3 (A)




Idag var det korvstroganoff till lunch. Det är så äckligt, så jag åt fil istället. Sen hade vi hk direkt efter lunchen och gissa vad lärarn sa? " Ja, jag hoppas ni inte ätit nån lunch idag, för vi ska göra korvstroganoff."  Och dessutom så var det ett prov, man fick inte fråga hon, och det gick jättebra =) Och maten blev faktiskt god :O =D Mkt godare än vanligt <3

 
Korvstroganoff + ris + morötter + äpple





Ställde väckaren en kvart tidigare för att jag skulle hinna gå och duscha innan skolan. Men jag vaknade en kvart senare, samma tid som jag stiger upp i vanliga fall, och gick och duschade i alla fall. Jag hade tänkt ha typ " bakåtslick " med en hög knut i nacken. Och jag kan bara ha de när mitt hår är blött, annars stannar det inte kvar så.
Knuten är fortfarande fuktig, :P

Och nu sitter jag bara hemma och har det tråkigt. Jag skulle ha farit på pan, eller "aphuset" som det heter nu, i alla faaaalll, då träffar man då åtminstone lite folk... =/


Ring mig eller nått? <3

Förrgår

Bilder från igår eller nae, från i förrgår :)



Tröja - hm
Jeans - Crocker ( eller köpta på JC )


Ska jag säga vars jag köpt kläderna eller vad det är för märke?


Tee- hm




Jag hatar mina tänder. Och min hy.










Från fysiken igår. Vi labbade åå skulle "grilla" träbitar, knäckebröd och riskorn i brännarn och se vad som hände. Det blev svart, gult, började ryka och det började stinka!, jag kan ju säga att ingen i våran klass luktade gott efter den lektionen....

Raaamlösa



Mmm, fresh ! Haha ser ut som små insekter..  Men de äre inte :}





Jordgubbe!


Problem...

Jag har ett problem....jag lägger in mina bilder flera dagar efter jag tar dom. Och då blir allt förskjutet flera dagar och ingen fattar nånting....! Måste skärpa mej, men jag har så mkt läxor och prov, minst ett prov ett veckan typ =\ ;S Så..jag ska försöka skriva oftare =) Fast det är så jobbigt att ta fram sladden och koppla in den osv (A)


P!NK

Hej!  =)
Är på skolan nu, har musik och håller på att skriva en musikuppsats med sju delar. Det är ganska svårt, på en ska man diskutera med sig själv, men dit har jag inte kommit än. Jag ska göra om Pink :P haha hon är typ cool, och Natttttali (som oxå är cool (A) )  sitter bredvid mej och ska skriva om en sjungande död gubbe :}


> Läs =D <




Nöjd haha ?



Den här snyggingen har tjatat om att jag ska skriva nånting om honom, så varsågod Alle, nu har du fått ett helt inlägg om dej, är du nöjd nu ? :]  Snygg pose förresten =D

Boring

Tråkig dag idag. Har bara tittat på tv hela dagen. Det går verkligen inget bra på dagarna på tv. Fast det kanske jag skrev i mitt förra inlägg ? =P   Men jag har iallafall inte bytt om på hela dagen, och har inte tänkt göra det heller, utan jag ska vara i pyjamas hela dagen , myyyysigt :}  Och gissa vad jag gör nu som jag har gjort hela dagen ?, tv såklart, just nu Mtv. Jag ser The X effect, där två ex ska tillbringa helgen tillsammans, och dom är ju inte liiiite otrogna heller. Aldrig min kille skulle få vara med på nå sånt, det kulle jag aldrig klara av....
Sov i ca 45 minuter idag, men det skulle ha behövts mera. Ska lägga mej tidigt ikväll.

Sjuk

Är hemma nu. Orkade verkligen inte fara till skolan imorse. Hade inga krafter alls, kunde inte resa mig upp + ont halsen. Så mamma ringde och sjukanmälde mej på skolan så nu är jag hemma och ser på tv. Oprah. Det går verkligen inget bra den här tiden på tv! Och vi har inte mkt filmer här heller. Snart måste jag sova, är skittrött. Hoppas att ni har det bättre än mej idag =)







Och det är streetdance jag går Jenny :)


Skinnbrallor




Åååh jag vill ha...!  Men inte äkta, det är säkert skitdyrt. Nån som vet nått bra ställe där man kan köpa billiga skinnimitationer? =) Så himla snyggt. Och skorna var inte heller fula. Gemej <3. Förövrigt Sofis mode-Sofi på bilden.

A baaaaag


Sportbag. I brist på andra bilder,


Lat

Just nu har jag inga ord på fingrarna som vill ut på tangentbordet men jag får väl försöka skriva i alla fall. Vill lägga in lite bilder som jag tog nyss med mammas mobil. Hon har ju 3.2 megapixel medans jag bara har 2. Jag sitter i vardagsrummet och ser på tv med den bärbara datorn. Och sladden som man kopplar ihop mobilen och datorn med är i sovrummet, och jag är lat. Jag orkar inte gå och hämta den. Får se om det blir några bilder lite senare ikväll.


Today =)

Hejsan! Vaknade 11 idag för att jag blev väckt. Lite ovanligt mej att sova så länge på helgen. Jag brukar ju vara så van att stiga upp halv sju varje morgon, så det blir max nån timme senare på helgen. Fast åå andra sidan, jag la mej ju vid halv tolv-tolv igår, gick inte att hålla sig vaken längre :P  Sen åt jag lite frukost, packade och for till mamma och åt lunch, och efter det spelade jag och brorsan Guitar hero. Är ju så ovan att spela med gitarr, brukar spela med dosa, jag tycker det är mkt lättare. Men alla mobbar mej för det, att jag fuskar, så därför måste jag ju bli lite bättre på gitarr. Spelar på medium med gitarr och på hard med dosa  =) Nu ska jag bara snabbsminka mej, sen så ska jag cykla till dansen. För nu börjar det blir litte bråttombråttom om jag ska hinna. Kraaaaam påer


Idol



Jag har färgat och plockat mina ögonbryn hos Balans, vad tycks? :) Praktisktpraktiskt.
Då slipper man fixa med det varenda morgon....



Nu sitter jag och ser idol. Fast det är inte lika kul längre, nu när Linda Prichard ( lr hure nu stavas) har åkt ut.
Du vet, hon med det röda håret, hon som var ascool :) Nu sitter jag bara där för att titta på sextonåringen Johan Palm. Nu hoppas jag på han, han är oxå cool :D   Nu tycker jag att ni ska berätta vad ni gör ikväll åsså tkr jag att du ska lämna en kommentar, så jag vet vem/vilka som läser min blogg, och vad ni tycker om den ossvosvosovosv :)

Puss:*


m a t !


Snygg morot ! =)



Myyyycket fyllning..



Litte höst åå litte träd

Förlåt för dålig uppdatering, har mkt läxor och prov och annat tjoller med skolan just nu.






Visst ser träden bakom pyttesmå ut hahaha


Fotograf: gissa....



RSS 2.0