Sommarkänsla

God morgon! Är nyvaken nu. Steg nyss upp. Eller nyvaken och nyvaken, jag vaknade typ 10 i 10, och slog på mobilen och svarade på ett sms. Sen låg jag typ i en halvtimme och raderade en massa sms. Har kanske 500-600 meddelande i inkorgen nu. Som max ryms det ungefär 750 st. Fast i förrgår tog Sebbe min mobil och raderade alla skickade :O Dom var faktiskt viktiga :] Men jag tänkte att då kan jag likagärna börja radera litte fler. Du vet, mitt minne ligger ju mest i mobilen, inte lika mkt i huvve.... (A)
Men det var inte meningen att det här inlägget skulle handla om min mobil (A)

Jag tänkte skriva om min underbara känsla som jag har nu. Den kallas SOMMAR! En liten gnutta ljus letade sig in genom min persienn ( som för övrigt är trasig och inte går att dra upp ), och jag såg en blå himmel och gröna träd.
Man ser det man vill se, hehe :)
Och då började jag tänka på sommaren. Sommaren som varit. Så himla härlig..! Och alla minnen med M osv, men det är ju över nu.. Det var kul så länge det varade. Och tittar jag ut nu  ( nu ligger jag i en tom dubbelsäng, och här är persiennen hel ;P )så ser jag blåblååå himmel. Jag kommer aldrig vilja resa mej upp och se att det ligger gulbrun äcklig snö där ute. Jaja vintern har sina fördelar också > snowboard!

Fast jag gillar ändå sommaren mest, enda nackdelen är insekter, framför allt dom som sticks... =]








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0