14 januari

Goddag. Nu är jag hos Natalie, det var sjukt längesen jag var här känner jag :O

Jag tror minsann jag ska spara ihop till en kamera. Det har ju stått mellan en kamera och en mobil med en bra kamera, men nu har jag bestämt mig tror jag. Det som vägde mot mobil var att jag vet inte om jag har med mig kameran överallt, men Natalie är ett levande bevis på att man kan ha det, jag menar, jag har ju väskan med mig överallt så. Fast...då behöver jag en ny väska.. Ja, det är bara att börja spara!


Båda är riktigt fina tycker jag och inte så dyra.
Men dessa finns bara på Lindex shop, så de går inte kolla på och känna på,
vilket är en nackdel.



Lindex 249 kr


Lindex 299 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0