10 januari - 27 dresses

Sista dagen på lovet. Imorgon är det skola. Funderar vad jag ska göra av sista dagen.

Jag tror jag bara ska vara hemma. Hittills har jag farmat, sorterat mina 200 låtar på dator och bytt namn på dem och så, det tog ett tag., lyssnat på musik och nu städar jag :D det är jättekul... haha lite sjukt att jag tycker det, men jag mår bra när jag har ordning på mitt liv och på mina grejer. Annars får jag typ panik :P jag vill ha kontroll. Snart ska jag se en film tror jag. Kanske 27 dresses, den är bra :)

Nån som sett den?




Kommentarer
Postat av: Ulla

Tack för bilderna - härliga



Du har en mycket fin utstrålning som du skall vara rädd om



Våga vara den du är i dig själv - då är du bäst



Kram

2010-01-10 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0