hejhejhejhejhejehehehehe :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

hejsan nu är jag tillbaks och bloggar igen det va ett tag sen sist men jag har varit upptagen med att gallra morötter  ;)
morötter är gott och bra för synen, det är bra när man går tajkvando!
sen har jag även ätit massa glass och matat änderna i parken :)
imorgon ska jag cykla runt runt och skrika högt :D
dagen efter det ska jag se min nya favoritfilm död snö!
skitbra film som är hur bra somhelst! den handlar om filk i e nstuga osså kommer det zombies osv, sen blir de blod och massa slakt och sånt! det gillar vi :D
(du måste skriva att det inte är jag)
efter jag har sett den fimen ska jag exakt 21.00 mata änderna igen, annars dör dom

hejdåå nu orka ja inte skriva mer :P:P:P:P:P:P:P:P?:P:P:P:P:PÅ::P:P:P:P:P:P:P:P:P;P:P;PPheh9ehehehehehehehehhe maaaaaaaaaaat :]
vi har äpplen i vårat äppelträd  :O :D <3

hejdåå allihopen :D:D:D:D (vikkan skrev detta!:]<3 )



/ En anonym människa (dvs, inte huvudpersonen i denna blogg ;) )

Kommentarer
Postat av: Ulla

Härligt med äpplen



Här kommer ett bra recept

1,5 dl vetemjö

1,5 dl havregryn

1 msk. sockwe

125 gr. kallt smör eller margarin



Smulas sönder i matberedare eller med fingertopparna



4-5 äpplen i tunna klytor

2 msk. strösocker

1/2 mas. kanel

ev. lite rivet citronskal



Lägg äpplerna i en smord pajform med kanel och socker täck med degsmulor



Grädda 200gr ca 30 min



Jättegott med vispad vaniljsås till eller med glass till



Kram från äppelriket

2009-09-07 @ 15:49:33
Postat av: Anonym

ASSÅ FILIP DU ÄR SÅ JÄVLA FUL

2009-09-07 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0