Klockan är just nu 15:31

Hemma igen. Är sjukt trött, kan knappt hålla uppe ögonlocken, men ändå städar jag mitt rum, bäddar rent, gör just nu kemiläxa och sen ska jag göra fysiken. På hkn håller vi på med att göra lägenheter, inreda dem och så. Det har jag tagit hem, så det ska jag också göra sen. Och spara tills jag flyttar hemifrån :] Haha vi kommer inte ha råd med allt! Det är dyra saker, för jag gick på utseendet på möblerna, hoppas jag blir rik i framtiden :}

Sen ikväll blir det träning, trots att jag har ont i foten och en lårkaka i benet (i låret den här gången, brukar annars bara ha i armen :P ), men tränaren tyckte vi skulle komma även fast vi hade skador, så..
Jag är inte ensam med att ha skador kan jag då säga. Jag har alltid det efter varje tävling, och jag vet nog ingen som inte ens har ett litet blåmärke, det är minimum liksom ;)



Kommentarer
Postat av: Ulla

Världens finaste Viktoria

Ta det lite lungt - du kan inte hinna allt - skolan är viktig men ibland behöver man bara "slappa"



Kram

2009-10-05 @ 17:27:52
Postat av: Helena

ååå ha roligt lev livet men var rädd om dej,skulle vilja se hur din lägenhet ser ut, jag har ju precis flyttat till en ny lägenhet och du kanske har några tips..saknar att träffa dej . kram moster

2009-10-19 @ 10:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0