5 oktober

Hejhej, är hemma nu, har hål till kl 1. Så jag tyckte det bara var drygt att stanna på skolan i lite mer än en timma, själv, utan att göra nått. Så nu har jag suttit vid datorn och pratat lite med älsklingen. Tack, jag älskar dig med! <3

Sen har vi bara matte och efter det slutar vi, eftersom vi inte har nån vikarie till idrotten. Det vore ju bättre om de hade flyttat fram matten till direkt efter lunch då egentligen. Men snart ska jag iallafall fara tillbaka. =)

Min dator är fortfarande trasig så det är därför jag bloggar så lite, och att när jag bloggar så har jag inga bilder. Men så fort datorn funkar så.

Förresten tog silver igår på tävlingen !! :D
Förlorade första me 1-0, jag kuuunde ha vunnit!
Sen vann jag andra med 3-0.
Bra kämpat alla Soo Shimare!


Dock ingen jag vet vem det är ;)



Lyssna på hennes röst!! Helt otrolig!


PARAMORE-IGNORANCE (acoustic version)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0