Söndag 1 mars, grattis Fanny!

Idag har det varit en ganska chill dag, jag har tagit ett långbad och sett på tv, sen tränade jag. Inte så jobbig träning, och det var bra, för man blir trött av att ta det lugnt.
Och arg blev jag, för det kändes som om jag hoppade omkring i pyjamas och det gick inte bra. Kanske för att jag hade tagit det för lugnt på dagen.

Och nu på kvällen har jag letat lite bilder till Boken om mig som vi ska göra på svenskan. Så bilderna är fixade nu, ska hinna renskriva det under sportlovet, som jag förövrigt har nu! Och det är skönt.
Men det var lite läskigt, jag kom på mig själv med att längta till skolan. Skakade av mig den tanken på en gång, för jag vill ju egentligen inte till skolan, det är ju skithärligt att ha lov ju. Och tro mig, det kommer bli fullt upp på lovet ändå. Jag ska till bort två dagar, på stan, vara med kompisar, göra läxor, träna och självklart ha lite tid över till att ta det lugnt också.


Ha en bra söndagkväll!


En målning utanför hotellrummet, konstnär okänd :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min bästa Viktoria

Vem har målat den fina målningen ??



Sedan tack för de fina vintermålningarna



Vi ses!



Kram mormor

2009-03-02 @ 08:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0