Bikini

                  
H&M  98:-

 
H&M  79:-

Jag letade en bikini hela förra sommaren. Jag letade och letade och letade. Och hittade ingen som var perfekt i mina ögon, jag ville verkligen att den skulle vara perfekt. Och då pratar jag bikinitoppen, underdel har jag redan. Tillslut, när det inte var så mycket av sommaren kvar hittade jag en snygg bikini på Lindex. Det var en halterneck som var vit med rutor på, byglar på. Den har jag nu använt, men det är jussååpass jag kan ha den. Den är nämligen för stor. Så när jag böjer mig fram eller simmar så syns det lite för mycket om jag säger så. Och är jobbigt. Haha jag fyller inte ut den tillräckligt x]
Jag vill ju inte gå och strippa för alla. Hehe. Så nu har jag slutat använda den bikinin pga att jag kan göra bort mig too much. Så jag har istället en gammal svart trekantbikini som inte alls gör kroppen till rättvisa. Den har nå tunn mjuk platta inuti så att den inte ska bli allt för avslöjande. Och när man rör på sig mycket (typ vattenrutschbanor, äventyrsbad etc) så korvar den sig där i. Det måste då fixas till, så det kan se lite konstigt när man står och typ gräver. Men jag har mina anledningar.

Så nu ska jag börja om med att leta en ny bikini.

Den här står på listan : vill ha.

Men jag vet inte om jag ska ha en cerise, turkos, brun eller svart.
Fast svart är struket, det är för tråkigt, och man ser blek ut i de.
Och brun tror jag att jag inte alls passar i.
Så det står mellan turkos och cerise.
Vad tycker du?

Och de där brillorna skulle jag inte heller tacka nej till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0