Jag fyller 15 idag!

Det betyder att:

Jag får köra moppe
Jag är byxmyndig
Jag slipper tvång om cykelhjälm
Jag kan bli straffad
Jag har blivit äldre ;D
(ofc)

Detta är bara great!

Sov till 10 imorse, tack och lov blev jag inte väckt kl 7 för att bli firad.
Sen har jag varit på stan och bytt väskan och fyndat på secondhand.
Sjukt många nice det finns, DET ÄR SJUKT!? Aldrig sett för. Förbjuden vara.
Kom hem och åt godgod middag, jag fick bestämma.
Det blev grillad kyckling, pommed och grillade champinoner (stavning?!)
Sommarkänsla.


Glöm nu inte att lämna ett grattis innan du går!!!


Såhär ser jag ut precis nu. Fråga inte varför jag har solglasögon på mig när jag sitter vid datorn.



Och såhär ser min nya tröja ut.
Diggar den. Från JC.

Kommentarer
Postat av: emmasandrajulia

SNYGGSNYGGSNYGG tröjaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/emma

2009-06-03 @ 20:18:49
URL: http://emmasandrajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0