11 Januari

Hejhej. Jag har inte bloggat på ett tag nu, men jag har helt enkelt inte haft tid, nu under jullovet och så. Men jag ska försöka blogga mera. Oftare och färre, eller hur var det nu :)
Nu på morgonen har jag och Lollo S, varit i kyrkan på gudstjänst för konfan. Så nu har jag 7 av 10 gudstjänster, det går bra de här ;) Inte så jättekul att sitta i bänken helt stilla i en timma, menmen, =)
Och ikväll blire att kolla på brorsans hockeymatch. I A-hallen, så där dom riktiga grabbarna spelar hehe ;D

Och förresten, ikväll på kanal5 kl 21.00 är det "Trollkarlens hemlighet" där dom avslöjar kända trolleritrick. Lite kul att se :P

Kommentarer
Postat av: N E L L I

Thanks :) U do? well..det är olika för alla u see.

2009-01-11 @ 18:52:58
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Viktor

sv: Näe jag bor i Boden så jag tycker inte om Luleå :D

2009-01-12 @ 10:45:38
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0