Brinnande bil

Har glömt att berätta en sak. 
Jag, pappa och brorsan var och åkte skridskor.
Sen när vi skulle hem såg vi en massa svart rök en bit därifrån.
Vi tänkte att "tänk om det är ett hus som brinner, och ingen har larmat".
Eller så kunde det ha varit nån som eldade sopor.
Men vi for iaf dit och kollade, nyfikna som vi är.
Och det var en brinnande bil!
Faktiskt ganska läskigt.
Har aldrig sett dett förr.
Förutom när vi bilade till småland och på sidan om E4an så var det en lastbil som brann.
Men det var iaf kupévärmaren som hade börjat brinna. Elfel.
Och vi kom dit så pass tidigt att en av de närmsta grannarna kom ut i bara handduk och tog kort.
Sen kom brandbilen och släckte.
Och vi stod kvar med bilen och kollade hela tiden.
Som tur var det en gammal bil, det var andrabilen.
Det var ganska spännande faktiskt.
Fast jag skulle aldrig klara av att vara brandman. :]



Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Näe inga nyårslöften för mig :) funderar på att komma på några men kan man göra så 2 dagar efter nyår? :D



har du några nyårslöften då? :)

2009-01-02 @ 19:49:28
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: HANNAS

sv: Härligthärligt!

2009-01-02 @ 20:19:56
URL: http://haniepanie.blogg.se/
Postat av: Emma

Posta gärna alla dina frågor om hur jag tecknar osv i mitt nyaste inlägg så ska jag försöka svara på dom i morgon. Kram

2009-01-02 @ 22:13:54
URL: http://metrobloggen.se/emmadamm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0