(O)aktiv

Hallå, vars har min aktivitet tagit vägen? Jag skulle ju skriva minst ett inlägg per dag. Nu är det ju typ 1 eller 2 per vecka. Jag känner mig väldigt bloggtråkig. Men jag har saker jag ska skylla på, jag har noga tänkt ut det.

• Jag har träning 3 dagar i veckan, och nu typ varje dag för att jag ska tävla till helgen, i Härnösand, i taekwondo.
• Jag är med kompisar
• Jag gör en massa boring läxa
• Jag ser film / tv på kvällarna istället
• Jag är i skolan på dagarna

Jag är helt enkelt en busy girl ;) Men ska försöka vara lite mera aktiv ändå, annars blir det ju tråkigt att läsa . Så typ tre inlägg i veckan? Nej, jag skämtade bara (ha-haaaa...) Ibland. Ja, det får räcka. Då behöver jag inte lova nånting. Perfekt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Viktoria

Vi har nu kommit hem ifrån en paltbjudning

mätt och trött



Tycker att det är roligt att läsa din blogg



Lycka till med tävlingen!



Kram mormor

2009-01-26 @ 23:44:42
Postat av: GalenAdamÖverallt!

Jo du är en busy girl........................

2009-02-01 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0