Håret

Yää, lite bilder på håret som jag lovade :



Medan:


Haha, jo man ser ju lite smårolig ut med "färgning" i håret :]
 Vilken lyx :O Fick varm choklad (kaffe eller te om man ville det), en klubba och mörk choklad helt gratis :D

Efter:



Det är svårt att få till en bra bild. Vet inte hur många jag tog för att man skulle se färgen bra och så, och det vill jag nog inte veta heller (A). Men det blev typ "champangebrunt" eller om det var champangeblont, det minns jag inte vad frisören sa. Men för mig är det brunt. Eller åt det bruna hållet eftersom jag aldrig har varit såhär mörkhårig. Hon lämnade kvar lite ljusa slingor också. Jag är väldigt nöjd.

Vilken färg har jag på håret enligt dig? :)


Kommentarer
Postat av: NELLI

Jo eller hur. Du är inteden första som trodde det kan jag säga. haha. :P



Blont kanske?

2009-02-07 @ 19:16:42
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej min bästa Viktoria





det blev bra med håret ser fram emot att se det i verkligheten

Har varit på markanden i Jokkmokk det hade varit kul om vi kunde åka dit något år - idag var detjätte mycket folk och kallt - handlade lite



Godnatt! Mormor

2009-02-07 @ 22:47:54
Postat av: EMMASJ

skitsnyggt!

2009-02-08 @ 12:19:24
URL: http://emmmmaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0