Snöstorm

Att gå från skolan till stan i snöstorm, det är inte kul kan jag lova! Och luggen for i ögona så inte såg jag nånting heller. Var dessutom tvungen att ta med mej cykeln ( det gick ju ofc inte att cykla i stormen ) så jag drog med mej cykeln. Stackars alla norrlänningar nu :] om det bara är i norrland det är sånt här väder (A)

Snart ska jag masa mej ut på stan och köpa nån mat, sen ska jag sjunga på kören. Hoppas jag får skjuts hem. Eller det måste jag få. Jag går inte hem igen.

Var ju hos frisören som sagt igår, hon klippte och färgade "champangebrunt". Eller champangeblont. Jag minns inte. Menmen, bilder kommer sen, nu är jag på mammas jobb och här finns ingen laddaöverfrånmobilentilldatornsladd. Men jag är jättenöjd iaf :D de är ganska många som har sagt att det var snyggt också, så jag är väl inte själv om den åsikten, tackochlov :] haha fast egentligen, vem bryr sig om vad alla andra tycker? Även fast det alltid är kul med 'medhåll'


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dig i snöstormen - det är lika i Piteå skall gå till Kyrkan i kväll och lyssna på ett program som heter pratbubblan det vänder sig till alla men särskilt till invandrare - det blir spännande



Lycka till med kören- det är en jättehäftig kör Kram mormor

2009-02-05 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0