Ont i halsen :(

Vaknade upp i morse med jätteont i halsen. Jag har ingen röst just nu, men jag hoppas det är bara nu på morgonen.. För jag ska ju sjunga upp imorrn. Hade ont i halsen hela dagen igår, men då tänkte jag på att de berodde på att jag sjöngskrek nåra låtar på Guitar Hero. Men som det är nu känns det inte så. Jag tror jag håller på att bli förkyld :( Intebra... Helt täpp för öronen också. 
Får hoppas att jag kommer kunna prata snart. Men nu ska jag äta frukost och sen dra till skolan.

Har någon nått tips på vad man kan göra för att minska halsont?

Ska självklart ladda upp med halstabletter idag, men inte honungshalstabletter, det är en lika dålig uppfinning som melontugummi.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg.

Gå gärna in på min och lämna en kommentar. Och svara på frågan: vad tycker du om fredag den trettonde? är det en otursdag?

2009-02-13 @ 07:24:27
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0