Lagg i min hjärna

Ååh, jag som hade tänkt vara lite snäll här och lägga upp bilder.
Men då är sladden borta, jag som alltid har den inkopplad och det är praktiskt.
Jag hittade sladden vid den andra datorn, men då måste jag ju koppla in den igen och jag vet inte vars man gör det. Eller jo, det kanska jag gör, men det är väldigt jobbigt att böja sig ner ändå dit, blodet far upp i huvve och det är mörkt....och kallt... Nja inte riktigt, men du förstår mitt problem.

Eller ska jag skriva ni ? du ? ni? Ånej ett till problem. Hjälp mig. Skriv en kommentar så får jag se vilket som det blir mest av. Och blir det bara en kommentar, ja då är det du som bestämmer, då skriver jag det du tyckte. It´s your choice. Ditt val/erat val.


Men tillbaka till det första problemet. Kopplar jag in sladden i den andra datorn (lika jobbigt där juh) så kan jag lägga över all min musik och då finns det även på Ps3an, dvs mucho BAS! Så jag har ett litet dilemma här.

Shit nu sprack mina trasiga jeans lite till, det kmr bli ett big hål på rumpan.


Det blir ett gammalt foto, (taget av mig).
Eller gammalt och gammalt, jag tog det i höstas,
hör och häpna - med min dåliga mobilkamera!

Kommentarer
Postat av: Beata

Sv: hihi^^ på mej hare iaf gjort det x)



skitbra tuttförstorare ju ;D

2009-02-23 @ 17:10:13
URL: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0