Nu äre jul igen...

Hej !
Nu sitter jag hos farmor och farfar, det är ju nämligen julafton idag!
njaa, inte riktigt, men vi ska då fira idag, det blir lite mera tradition nu än va de var på julafton, eftersom det är samma sak här varje år ;) och jag tror jag kommer få de flesta av mina klappar här med.

Nu försöker bara jag och min kusin att fördriva tiden fram till tomten :] haha det går seeeegt..

Jag har en jättefin bild som jag har tänkt lägga in, men jag vågar inte på farmor och farfars dator :$ haha den lägger jag nog upp när jag kommer hem.. :)



Update: här kommer bilden ! ;)


snygg mössa va?


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej Viktoria!



Hoppas att du har haft en fin dag och att du känner glädje över att få vara hos farmor och farfar - hälsa dem så gott och alla andra som är där



Vi har nu kommit hem ifrån Stockholm efter en fin julhelg med Andreas, Gerd, Theodor, Helena, Gerds mamma och pappa och Gerds bror med familj - med oss följde Theo och Arvid så nu är det full fart här - du och Anton skulle vara här också - men det får bli en annan gång



Kram från oss

2009-12-26 @ 19:02:15
Postat av: Ulla

Det var den finaste bilden som du kunde lägga ut - snygg tjej i en fin mössa



Kram mormor och Gerd

2009-12-28 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0