Julklappar

Hej! Nu har jag fått en massa julklappar!

Bodylotion,
Böcker : Twilightboken nummer fyra, Bara inte du av Katarina von bredow, Gör om mig och en bok till jag inte minns namnet på,
Veckorevyn,
tjocksockar,
två biokort, (100 och 200 kr)
gymkort,
jacka,
pengar,
parfym,
och sist men inte minst; en dator!

Jag sitter vid den nu, och den är hur sjukt bra som helst!!!
Ska bara lära mig skriva på detta tangentbord, storbokstavknappen är jätteliten, så det blir lite fel (A)

Men iallafall, datorn är verkligen jättesnygg! Den får stå på skrivbordet och skryta och glänsa med sig själv;)


gaaaah <3
åsså är den ju två 20x20cm också! :O


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha jodå:)

ne jag var så jävla nervös men tack ändå:)

ni var också bra:)

2009-12-27 @ 13:35:53
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0