Bilder från året

Nyårs om två dagar!

Här kommer en liten bildresumé från året som gått. Jag kan inte skriva en händelse till varje månad tyvärr, så stort minne har jag inte. ;)




JANUARI:

Här lekte jag väldigt blond. Och att jag har löshår. Men det hade jag inte.



FEBRUARI:



Här trodde jag att jag hade färgat håret brunt. Detta var nämligen det mörkaste jag hade haft.


MARS:



Här lekte jag fjortis. Eller var det kanske.?



APRIL:


Här lekte jag rockare, yeahh...


MAJ:



Här lekte jag modell. Eller nått. Provade en ful långklänning.



JUNI:



Här lekte jag cool.



JULI:


Här lekte jag mesig.


AUGUSTI:


Här hade jag en grym hårfärg!



SEPTEMBER:



Eeh ja.. Hade inga bilder härifrån, men här lekte jag att jag var bra på att rita.


OKTOBER:



Här färgade jag håret.



NOVEMBER:



Behöll min hårfärg, om inte ännu mörkare.


DECEMBER:



Mörk, mörkare, MÖRKAST!
2010 ska jag färga svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0