"Dagens outfit", hmm... nej : såhär ser jag ut idag

Idag jag jag ner på banken och fixa nått, och sen ska jag väl hem igen. Och ikväll ska jag och inviga mitt gymkort. Och ja, jag vet att det var onödigt att duscha nu på morgonen med, men jag vill inte se ut som skit idag på stan. Jag ska gå och sminka mig snart, och fixa till mig som jag inte annars brukar göra på lov. Det brukar bli mjukisar och no smink varje dag.
Kan slänga in en dagens outfit, det var längesen. Hahaha "dagens outfit"... så töntigt det låter, xD men whatever, jag är ju töntig som sagt, har ju facebook ! :D

Enkelt idag.
Jeans från JC (crocker)
Vanlig vit tshirt



hmm... bra kamera jag har.. ska jag satsa på att köpa en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0