17 december

Hej! Idag hade vi en konstig skoldag. Hade inga lektioner, utan bara typ spel och sånt, men jag spelade inte spel, jag spelade gitarr istället! ;) De och så vi som ska uppträda på julfesten ikväll spelar och repar typ hela tiden. Jag ska sjunga, EmmaB ska spela gitarr och sjunga, LolloS ska spela bas och Alexander skillar på trummor. Det kommer bli jättebra. Fast idag är emma sjuk... hoppas hon kommer ikväll!!!

Efter lunch fick vi betygen, jag hade höjt mig i spanska, hk och slöjd. Så nu har jag 3 mvg, 12 vg och 2 g :D haha smått förvånad, jag kan ju inte laga mat! Sen hämtade mamma mig och vi for på stan och fikade. Kladdkaka och varm choklad med grädde, mums. Efter det gick vi en sväng på h&m och köpte svarta leggings till mig och mamma köpte en fin klänning. Och så träffade jag matte, det var kul, det var verkligen längesen :P

Nu ska jag göra mig klar, sen blir det tagg för julfesten ikväll!! go me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0