1 dec

Min dag idag:

Läs
Soloaudition till lucia - gick bra!
Spanska - Sista lektionen inför proven, jag tror att det kommer gå bra
Teknik - Uppfinningar, kul :)
Svenska - Jobbade med grammatik, SKITKUL och he gick snaaabbt ;)
So - Ska vara klar med häftena om krigen på torsdag, jobbade ganska mkt idag
Engelska - Jobbade ganska snabbt i Activity Book

Såå..jaa, i sammanfattning var väl dagen bra! Nu ska jag ge järnet tills lovet! Och efter skolan fick jag skjuts (jippieee!!!) till mamma och nu har jag varit här, pluggat litegrann på kemiprovet vi har imorrn och suttit vid datorn. Jag tycker att jag kan kemin ändå ganska bra..kan då allt på g-nivån. Resten tycker jag var svårt, jag gillar verkligen inte kemi. Men vi får väl se hur det går :) Har ju rätt bra betyg i övrigt så. Jag är nöjd hur det än går.

Förresten så fattade vädret att det snart är jul, och äntligen kom den här mysiga vackra julsnön!

Alltså...jag är ledsen..men det blir inga bilder nu :( Hoppas verkligen jag får en dator i julklapp! Då blir det garanterat mera, för jag vill ju helst lägga in alla bilderna på MIN dator.


Kommentarer
Postat av: Simone

sv:tack för tipsen=), tyvärr har jag redan lämnat in arbetet men det gick nog hyfsat för det stämde överrens med det du skrivit^

Haha jo jag förstår att du tänkte en massa skumma saker (A)

tack!

2009-12-02 @ 14:38:42
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0