Bilder på mig från olika år

Jag 2007


Checka håret! Fast där hade de mesta farit ut.  De där slingorna höll i 10 månader, och det gick inte att färga bort, utan vi klippte bort det.


JAG 2008


Japp, den första. Tagen i trappuppgången med mamas phone.
Okej, mobba mig inte nu, men det tog faktiskt ett tag att leta igenom alla 1034 bilder på mig från 2008... :$



Ultrablond.



Nae, nu räcker det med 2008bilder. Även fast jag skulle kunna hålla på såhär hur länge som helst :P

JAG 2009


Här tyckte jag alltså att jag hade färgat håret ljusbrunt. Men det var det för mig, med tanke på att jag bara varit jätteblond innan.






Nä, jag kan inte hålla tyst om det längre. Jag har färgat håret rött! :)
Men nu ser det inte ut såhär längre, nu har det gått 2 veckor och jag ser ut....


....såhär!!
Typ...rödbrunorange om du frågar mig.


Nä nu får det räcka. Varsågoda ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Jaa guud att dom är!! :)<3

Btw blev riktigt snyggt då du färga håret! =) Har funderat på det jag med, men jag vågar fan inte =]

2009-08-17 @ 18:27:37
URL: http://lisaaamelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0