The fjäll

Skönt med en datafri vecka :)
Nu har jag kommit hem från fjällen, det gjorde jag i söndags. De var både soligt, bara en och en halv dag, alldeles för lite. Jag skulle behöva mycket mera kan jag ju säga. Ingen har sagt att jag var brun, eller att de syntes att jag varit i fjällen :'/. Blir ju lessen hära.

Sista dagen var vi i Tärna, jag har seriöst aldrig varit med om att det har blåst så mycket nån gång. Förutom när helikoptrar landar, men det är ju en annan sak. Stod man på toppen blåste man seriöst bort. Fick mig några skratt.

Och sen skulle jag åka i en sånhär jibberbacke med hopp. Jag sög. Det sög. Och självklart kom de några coola, skitjibbers som kingade. Har jag inte fel så skrattade de åt mina snygga misstag, krashar och snömöten. Taskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0