AprilApril

Hola guapos!
Hur har ni det idag? Någon som blivit lurad?

Jag blev lurad två gånger och lurade ingen. Skit. Jag som längtat till den här dagen :]

Men det var som några år sen då jag skulle lura min kompis. Jag berättade skämtet. Hon ba : "Jaha okej.." Och sen glömde jag bort att säga att det var ett skämt. Hehe lyckat.

Idag efter skolan for jag med hem till Stina och vi låg och solade på taket. Woho det lät typ som att de var solstolar och glass. Men det var ett "rynkigt" tak, ajajaj åsså blåste det(A) Men det var kul. Gissa om jag kommer vara på Stinas tak i sommar?






Modell nästa?!?!?! <3<3

Kommentarer
Postat av: A -*

ha va?



2009-04-01 @ 19:41:14
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0