Malå

Hejsan alla glada.
Igår var jag och åkte slalom i Malå. Det var kul, fast det var nått fel på mina skidor. Det gick så sakta!! Jag körde så fort jag kunde men stannade ändå i mitten av backen! Och så brukar det inte vara. Och det är inte mitt fel. Jag skyller på skidorna. Jag måste valla dem.

Sen skulle jag vara jibber och hoppa på en rail. Det söööög. Nej, jag sög. Hehe. Och sen skulle jag vara ännu mera jibber och stå i mitten av liften och fånga de tomma liftarna med stavarna. Det gick två gånger. Och alla tittade på tönten som försökte.. :] Och sen kom de två coola killar. De gjorde de. Huuur bra som helst, det såg jätteenkelt ut. Då blev jag sur och gav upp :P

Nu ska jag städa och ha lite tråkigt. Sen ska jag på konfa och sen blire kompisar :D



 











Och sen kommer det en bild här på mig utan smink eftersom vissa har tjatat.
Har ju lite puder, annars blänker jag så mkt.
Och fråga inte vfr jag är lite svart runt höger öga.
Jag sög bara på att ta bort gårdagens smink.
Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja, det är mycket lättare om du börjar med lite lägre så att fötterna får börja vänja sig. Jag har bara hört att det är dåligt för hälsenorna, men inte ryggen. Man får ju väldigt bra hållning när man går i högklackat;)

Kramar!<3

2009-04-05 @ 15:57:58
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: lolloo

asså jag vet inte riktigt..., hmm DET ÄR JU DU! xD

2009-04-05 @ 15:59:36
URL: http://sundiii.blogg.se/
Postat av: lolloo

HAHAHHA, så otroligt osmart vikkan xP <3

2009-04-05 @ 16:00:19
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0