Onsdag 29 april

Hej:)  Kom nyss hem från skolan, härligt med kort dag. Fast jag trodde seriöst ju skulle somna..

Igår var jag hos Natta, hon fixade min blogg litegrann. Hade tänkt göra header också, men det blev bara bakgrund. Jag ska skicka lite bilder till henne sen, och då är valet hennes hur min blogg ska se ut :D Fast lite åsikter har jag förstås tänkt ha ;P

Men när jag var där hos Natalie, la ja av mig mina skåpnycklar och mina armringar och sa " nu får jag inte glömma de här här, som förra gången ". Eeh, jag glömde såklart de där^^ Så jag mötte hon utanför skolan imorse och då hade hon fixat håret, hett dit löshår och färgat håret brunt. Det blev skitsnyggt, men lite ovant :) Här kommer en bild jag snodde från henne :)


Visst blev det snyggt? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0