Min dag 10 April

Hej!

Igår gjorde jag väl inte sådär jättemycket på dagen, följde med och handlade och så. Har kommit på att man kan ägna hela dagen åt att göra sig klar och fixa till sig ordentligt. Det var det jag gjorde. Långt bad, bus osv. Så det tog typ hela dagen.

Sen kom Natalie och kollade på när vi åt våran "påskmiddag" ;) Kyckling och ris, det var gott. Efter maten gick vi och letade en lekpark som jag visste fanns här nånstans. Vi hittade den på en gång, men vi var inte speciellt smarta som gick dit i vanliga sommarskor ( för mig och natta äre åretruntskor ) och inga täckbyxor. Vi visste ju inte att det var så mycket snö där. Eller så djup. Så när vi gick sjönk vi ner litegrann för steg, så att vi blev liiite blöta bara. Det var faktiskt skoj att leka för en gångs skull. Kan ju skylla på att vi följde min lillebrorsa, men jag tyckte det var minst lika roligt (A) Sen kaosa det när min brorsa hoppade från en ställning eller vad jag ska säga. Han sjönk ner i snön till midjan och fastnade. Hehe så vi räddade honom på så sätt att han hoppade ur skorna. Och sen var vi tvungna att gräva upp skorna. Och det gick inte så bra, det var kramsnö. Så det tog ett tag.

Sen var vi med Anton och Filip. Lärde mig att se film på datorn, typ stolt :} Vi såg 28 weeks later, och de lurade mig att de var en komedi, och jag gick på det. Efter typ ett ganska lång tag sa jag " när börjar det roliga?"  Den filmen är en såndär zombiefilm, inte ett dugg rolig :]

Idag vet jag inte vad jag ska göra, men förmodligen se på bio :)


Natalie :P





Stackars skor :]


Och lite övrig snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0