Kuckelikuuu

Då har jag räknat ut det! Det tar en halvtimma att cykla hem.. Fast då gick jag ju lite också, blev lat. Det var kallt. Och snöigt, men det var ändå ganska mycket asfalt framme. Och jag kan hålla på och prata om vädret i evigheter. Det är ett bra tips om man inte har nått att prata om, men ett ganska...hmm...tips som alla vet? Eller nått sånt. Det gäller bara att förnya sig.
" Det låg en snöflinga på vägen. När jag tog ett steg till låg det två snöflingor på vägen. Sen föll det en snöflinga på min näsa"¨
Ja, nått sånt.

Som jag skrev imorse. Det blev en ganska chill dag idag. Och förövrigt har jag gått runt och sett ut som en tupp efter lunch. Skämt ut mig, menmen, det var kul ändå :]

Såhär pinsam såg jag ut :P :






  Sen fick fjädrarna pryda mitt skåp. Åhär är halva mitt schema med.


Natta äter sin mobil. Inga kommentarer. ;)
Besök inte Nattas blogg mera än min nu :O

Kommentarer
Postat av: lolloo

haha du dubbelklickar väll elr nått ;)

men ringringring! :)))

2009-04-06 @ 18:50:13
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0