Slappdag

Hej!

Vi var ju lediga idag, så jag har bara slappat. Vaknade runt 10 och då ringde de på några på dörren från Jehovas Vittnen tror jag och lämnade ett papper om Jesus. Alltså ringer man på 10 på morgonen för att lämna ett papper som man likagärna kunnat lämna i brevlådan?! Jag var ju redan vaken, men jag var ju tvungen att stiga upp också...

Sen spelade jag Guitar Hero i typ 2 minuter, det måste vara nått fel på spelet, det tog inte när tryckte. Det är bra att man alltid kan skylla ifrån sig på annat.

Efter jag hade misslyckats med GH satte jag på en film. Sunshine. Jag hade på engelsk text för det fanns inte svensk text. Och det var väl rätt åt mig, eftersom jag egentligen skulle ha aft engelskaprov idag. Men jag fattade inte allt, men rätt så mycket.
Min hjärna blev överansträng så sen la jag mig och sov i en timma.

Jag är fortfarande på standby.



Svårt val... ?

Kommentarer
Postat av: Josie

Det är bara bra! Vad gör du i dag då?

2009-04-09 @ 16:50:07
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag vet inte, ska väl försöka plugga lite snart.



Vad tränar du?

2009-04-09 @ 17:11:33
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: mammaaaaaaaaaaaaaaaa

kommentarrrrrrrrrrr för du sa det

2009-04-09 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0