Dagens outfit och litte annat

Imorse tänkte jag att det här skulle bli en jättetråkig dag. Vi har verkligen ingenting roligt i skolan idag.
Eget arbete, spanska, svenska, so, engelska och fysik. Alltså, inget ämne att precis längta till, och inte dag att längta till heller. Hur tråkigt som helst. Men om jag går in med den inställningen då blir det ju tråkigt. Bättre att istället tänka Jag gör nått av dagen. Även fast det är svårt. Det handlar om inställningen.   Fast dagen blev rätt så seg iaf, det gjorde det ju inte bättre att vi slutade tio över tre heller. Senaste dagen. Men alla andra dagar har vi ett roligt ämne. Måndag- bild, tisdag-slöjd, onsdag-musik och fredag-hk. Alla dom där ämnena kanske inte är jippie men det är bra mkt bättre än alla dom andra :P Imorrn slutar vi efter lunch btw :D , för att vi har ingen hk (kompledigt) och då får vi hemuppgifter i so istället.




Hahahah duktig man är som blundar ! haha herregud...

Linne från HM
Vitt linne från Vero Moda
Jeans från HM ( killavd. (A) )

lite smink

Kör på en ganska naturell sminkning idag.

rönnträd

Jag gillar inte hösten, och inte våren heller för den delen. De årstiderna är bara väntetid på sommar och vinter. På sommaren ska det vara varmt, inge mesväder. Och på vintern ska de vara kallt och snö , inge slask eller bara nå mellanting, det ska vara ordentligt när det väl är.
Men jag måste iaf erkänna att hösten är den vackraste årstiden,

Nae, nu måste jag verkligen gå och duscha, har hur smutsigt hår som helst... Och jag ska hinna det innan middagen oxå. Sen ska jag sälja lite jultidningar så att jag får en stereo att ha hos mamma (A) Och ikväll ska jag på kor, U-nited. Blir kul.

Hade bäst ! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0