Julfest

Var på julfest igår på skolan i idrottssalen. Det var kul, speciellt lärarnas mtv-show. Dom spåra ju, fast de gjorde ju jag med, stod och skrek järnet. Synd att avslutningen på United var samtidigt bara, den var säkert jättekul. Och min sötnos var ju där. Men vi var tvungna att vara på julfesten. Och jag sjöng inte, fast jag hade velat. Men det var skönt att slippa vara nervös och så, och bara njuta av alla andra som uppträdde. Tex Lovisa, johan, matteL, erik och adam, dom var jättebra! Hääärligt. Och Remi med bandet, de hade tom skrivit en egen låt, den kinga :) Världspremiär. Men nästa år, då jeeevvvvlar :D


Kläderna jag hade igår på julfesten.

Leggings - Gina Tricot
Linne - vet inte, lånade den av mamma
Tröja - Ica Maxi :]



De tog ett tag att fixa lockarna

Kommentarer
Postat av: Stina den grymt coole..

du passar så grymt bra lockigt! =D

Vi måste ju höras snart!! Blire något på nyårs? :D <3

2008-12-27 @ 01:24:47
URL: http://stinasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0