5 december - 19 dagar klar till jul... :P

Tjoo. Slutade ett idag, kompledigt från hkn :) Likabra, lussebullar är ju inte gott tkr ja, =)
Sen efter skolan var jag med Mikaela, vi hade kuuul :D

Dagens humör: hmm, trött, pigg och flumm om vartannat ;)
Dagens borde: det är ju trots allt december, så julpynta :P
Dagens frisyr:  utsläppt, litelite lockigt
Dagens smink: som vanligt, mascara, eyeliner, ögonskugga, foundation osv
Dagens klädsel: baggyjeans, svart linne, vit t-shirt, svart långärmad
Dagens planer: Adam hoppas jag, annars Natalie, Camilla åå  nån fler :)
Dagens vill ha: "skinn"pjajjks
Dagens saknad: Alice
Dagens fundering: jag har inte tänkt nånting idag ^^ ;)
Dagens beroende: datordator (A)
Dagens person: Mikaela
Dagens roliga: Slutade 2 timmar tidigare
Dagens låt: Paramore - crushcrushcrush
Dagens bild: 



Ååh, jag skulle verkligen vilja fara dit nu, och slippa all skola, snö och kyla... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0