Sing for love

Suttit vid datorn nu i nåra timmar och lyssnat på musik och spelat in lite av mej själv.
Kan ju vara bra åå veta hur jag låter i andras öron innan jag uppträder på typ julshowen inför 400 pers.
Men jag vet inte om jag ska göra det.
Har inte fixat med nån som ska spela eller nå sånt, inte ens bestämt låt.
Och jag vet inte om jag vågar stå själv på scen heller.
Jag får se.
Det kommer ju alltid fler chanser.

Nu har jag ont i halsen för jag har sjungit så mkt =]
Sitter fortfarande i pyjamas. (A)
Om nån timme eller så ska vi fara till farmor och farfar och äta middag, det är nog bäst att jag gör mig klar.




Tveka inte, du vet att jag vill


Kommentarer
Postat av: Anonym

Viktoria du är en hel mysig tjej

Många kramar från en som älskar dig

2008-12-07 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0