9 januari

Hej! Idag har jag varit hos filip hela dagen, fast det kändes kort. Vi gymmade, jag körde lite med vikter och maskiner och så. Det har jag ju inte gjort förr "hemma" eftersom jag inte tagit gymintro där dom visar maskinerna och sånt, typ hur man ska göra. Men min älskling visste ju så det var ju bara att fråga han ;)
Men det kändes iaf i musklerna,fast förhoppningsvis har jag inte träningsvärk imorrn. Men som sagt, det var kul iaf! :)

Nu ska jag roa mig genom att skriva på msn, spela på facebook och musik. hoooj




haha fikade på stigs igår. dom hade ingen glass i denns kyla! vad är det för konditori egentligen?!?!?! :O




i bussen idag. imorse. kvart i åtta....



sara ritade jättesnyggt på min hand igår!
skulle typ vara snyggt att tatuera detdär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0