Hjälp mej ?

Kan någon hjälpa mej med designen på min blogg ?? :D  Skriv kommentar isf. Taaack

Sunny

Jag kunde inte logga in igår, vet inte vad det var för fel. Var det likadant för någon annan eller var det bara jag som fått hjärnsläpp på lösenordet? ;)
Men igår iaf, var vi och hälsade på mormor och morfar. Vi var i kyrkan för att morfar skulle avtackas som präst. Han har jobbat som det i 39 år!

Just nu är jag hemma och det är verkligen skitvarmt i solen, på balkongen. Känns som sommar igen :) Sitter ute i bikini och solar. Måste även läsa lite grann. I skolan ska vi läsa en deckare och sedan skriva recension på den och så vidare. Vissa har tom skrivit klart recensionen och jag har bara kommit halvvägs i boken. Jag känner mig lite efter.... Jag läser Sprängaren av Liza Marklund på 400 sidor och pytteliten text. Nån annan som läst den ? Jag är trött och väldigt förkyld så jag ska nog inte göra nått speciellt idag, bara ta de lugnt och jobba lite på solbrännan =)

Hadetbra !

HAha king!

trä

Jomenvisst, hörlurar av trä är väl bra åå ha,


oyes

Ohyes, snygg sko..



stenmjukt

Haha ser ut att göra ont.. Men köp ett helt gäng av dessa kuddar och få en mjuk kuddhörna med ett stenhårt utseende ( ha-haa....)


Hola!

Tjatja alla ! Tänkte lägga in några bilder på mej och lite från resan till stockholm och så, men jag hittar inte sladden till mobilen åå datorn... =/ Det får bli nån annan gång.

Idag hade vi vanliga lektioner fram till lunch och sen hade vi friluftsdag. " Fyrkamp på Rövön" xD De söög för de börja regna osv...  Men vårat lag vann iaf överlägset  ;D
Kom hem vid tre, sen dess har farmor varit här med grönsaker och jag har ätit glass. Centerglass, mumma....

Gammal bild, ingen sol här inte...


Blomma



Stolt fotograf :} + litte redigering...


Skola.. :/

Första riktiga skoldagen idag, i 8a. Lärarna tjatade mest om betyg och sånt. Ganska tröttsamt, men första veckan är väl alltid såhär..? Igår åt vi bara glass, en lång isglass och kollade som vanligt på när dom hissade flaggan ( i regnet  ) Kom hem vid två och har inte gjort så mkt sen dess. Kollat runt på bloggar och ätit mandelbiscotti från Gränna , dom är muums.. ;P
Det är nå lagg påren här datorn, lägger in lite bilder från den andra datorn snart. Hade bra ! =)

Småland

Nu sitter jag vid min kusins dator i Småland. Det är härligt här, roligt att få träffa släkten igen, längesen sist....
Idag var vi till stranden, jag och några till cyklade dit. 5-6 km var det ungefär. Mycket nerförsbackar på vägen dit, men tvärtom tbx :( Det var en massa stickgalna getingar så vi skrek och sprang och viftade me händerna hela tiden... hehe (A) Och i förrgår var jag och min moster ute och sprang. Och vi sprang verkligen. Hemma brukar jag bara jogga sakta :P Jag sprang med dom nya skorna som jag lovade använda flera grr i veckan , men det var typ 3:e gången jag använde dom på 2 månader...
Jag lovar jag ska vara mera hurtig.... (A) Haha, måste ju träna upp konditionen... Men jag sprang ca 5 km på en halvtimma, och det är ganska bra för att vara jag.

Imorgon far vi tbx till Stockholm för åå shoppa lite, sen på fredagkväll far jag hem till skell =)

Grönan, here I come

Hej! Imorgon ska jag (försöka) stiga upp ur sängen vid 7 och sen far vi med flyget till Stockholm kvart i 10. Kommer bli skitkul! Sen fortsätter vi neråt mot småland till resten av släkten. Får se om jag hittar nån dator där nånstans...
Nyköpt:
        




Tröjan har jag fått från nån tidning, fast det är egentligen en klänning som liknar mest nått man sover i...
Jeans från Crocker.

Stan

Hejsan, idag var jag på stan igen. Köpte 2 t-shirts, en blus och en väska på Röda korset. Egentligen skulle kläderna sammanlagt ha kostat 90, men tydligen var det något specialerbjudande så jag fick de för 50 + väskan som kostade 15 :)
Bilder kommer senare, orkar inte lägga in nåra just nu från mobilen.
Btw, jag och brorsan fick ett nintendo.....  ;) Kuligt...!

Dagens inköp ;)

Tjaaa ! Idag har jag varit på stan med mamma. Det blev ett nattlinne och en skjorta. Och sen gick vi och fikade på Café Kanel.

Nattlinne


Rosa nattlinne från Twilfit. 249 :-


Skjorta


Svart-grå-vitrutig skjorta från BikBok. 299:-

:)

Nu har det inte blitt så mke bloggande på sista tiden. Men det är ju så soligt, åå då kan man ju inte sitta inne ;P  Ska nog ut nu. Kanske teckna.  Markus kommer ikv =) <3 Hade bra, puss

RSS 2.0