Gott




Chokladmilkshake

Hejsan !  Nu är jag hemma igen =)
Jessica är här. Vi blev sugna på milkshake men sedan ändrade vi oss och tänkte göra nå chokladgrejs så vi kollade i en receptbok " 100 % choklad " Mums. Men de var bara en massa överklassrecept så vi tänkte göra kladdkaka. Enkelt och gott. Men. Då var klockan redan halv fyra så den skulle inte vara ätbar förrens vi skulle äta midda. Så de blev milkshake iaf ! =D

Glass
Mjölk
Oboypulver



mums

Fotograf : Jessica

Ålder?

Vissa säger att jag ser äldre ut än vad jag är. Vad tycker du ? Vilken ålder skulle du gissa i så fall ?

Nae, nu är jag trött. Jag skriver till helgen för jag ska bort på en liten resa. Ha det bra sötisar!


Fynd

wow



Var på stan idag. Gick in på Röda korset och gjorde en fynd, enligt mig. En t-shirt för 5 kr !
Och nej, det var inte bara skräp.
Att handla secondhand är ett bra sätt att handla om man har tålamod och inte vill betala så mkt.
Provade den i provrummet därborta, och självklart råkade jag göra en fläck på tröjan. Det var sminkets fel. Det kladdade ;)

Glassiiiiii !

Syns ögona?

Sminkad mamma



Sminkade mamma idag. Vad tycks? ;)

Dagens



T-shirt från ICHY, stickad klänning från JC, skärp från Vero Moda, strumpbyxorna minns jag inte.


Jag

Örhängena ( små silverploppar ) är köpta på Burträsk marknad och halsbandet har mitt mamma gjort. Hon är skitbra på att göra smycken :)


Utstickande

Hade också dessa pumps idag från Wedins.

Några megapixel saknas?

Någon som vill ge mig en kamera ?  :]

Stan idag

Nu är sängen provlegad, den var skön, framförallt mke stadigare .. ;)  På min förra var de ju en motor som gjorde att man kunde he upp åå ner som på en lyxig säng. Men den var trasig och motorn gick inte att få bort. Och då blev de som en vagga.. Mkt störande. Fast bäddmadrassen är ju fortfarande bara 90 så de blir lika mke åå ligga på ändå.
I morse när jag vaknade hörde jag åska. Men inge regn. Såå jag drar väl på stan iaf  =) Väntar bara på att L ska höra av sig. Blir roligare med sällskap. Såååå snart sticker jag!


Gemej skorna!!

Högklack! Vill ha dessa guldiga skor... <3

Stranddag

Idag har jag varit på stranden. På ( eller säger man i ? ) Boviken. Förhoppningsvis blev jag liiite brun iaf ;) 
Åsså har jag fått en ny säng. En 120 cm bred ! Det känns bra. Tacktacktack. Vi har nyss varit förbi och hämtat den.

Idag har jag hunnit med tre outfits. ( Elr fyra om jag räknar me bikinin )  Tar bara med morgonklädseln. Bilder kommer här. Tog även lite bilder igår när jag var ute och gick. Men de blev inte så bra, tagna av min mobil med 2 megapixel.... =/

Jeansklänning

Jeansklänningen är mammas och halsbandet är made by my mama.

  


Hejsan =D

Nu äntligen har jag gjort en blogg =) Min första och min enda..
Idag har jag inte gjort så mke. Förutom att jag började läsa en pocket. "Hemma hos Martina" av Martina Haag. Den var faktiskt bra. Jag kunde inte slita mig så jag läste och läste tills den tog slut. :)  Hittade den i mammas bokhylla.
Just nu sitter jag i sovrummet och försöker fixa en läslig blogg och lägger in bilder från mobilen till datorn. Det går lååångsamt.... Bilderna kommer senare.
Kram!


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0