7 januari

Hejhej.
Nu har jag varit en heldag på badhuset. Är alldeles trött, som man blir när man har badat. Och sen ikväll ska jag träna. Köra core, och sen kondition nere på gymmet. Så det blir rygg, mage och kondition och lite ben då. Härligt.
För nån dag sen tränande jag och filip tillsammans, det var jätteroligt :)
garanterat mycket roligare att köra tillsammans med nån, man peppar varandra och försöker vara bättre, då går det bra (A)

Nu ska jag spela lite farmville på facebook. Det är tragiskt att jag kan fastna så.

Just ja. Det är väldigt kallt idag. Så här såg mitt hår ut när jag cyklade till stan i tisdags, och då var det lite varmare ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0