8 januari

Hej! Jag vaknade nyss, har bara hunnit äta frukost. Jag får väl se vad jag gör idag. Vissa försöker dra mig åt "vi-går-ut"hållet. Men det vill inte jag. Jag vill sitta inne och dega. Men jaja, jag får väl ta ett villkor. Att jag får låna kameran och fota allt :] För min mobilkamera är ju så dålig, det blir skitdåliga bilder.

Nu ska jag spela farmville :] haha trodde aldrig jag skulle bli så nördig (A) menmen, jag blir som alla andra, beroende :]  Men det är jag ändå glad för, jag behöver nått att bli beroende av, jag har faktiskt upplevt stunder, då jag inte har haft nått att göra på datorn :O
jag behöver cs. Du läste rätt. Provade det för ett tag sen på Jakobs tv (han vet inte om det. så om du nu läser detta då vet du. och vi förstörde  ingenting, jag lovar!) , och det var skitkul. Nu fattar jag alla som är inne i det. :P

Ikväll blir det att vara med sara, vi får väl se vad vi hittar på :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Härlig och talande bild av ditt hår - vilken härlig tjej som cyklar i kylan



Väntar på att du skall lägga ut lite mer bilder



Kram

2010-01-08 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0