15 januari

tjeenaare! nu sitter jag här med mina 1 läsare om dagen. Patetiskt. Jag måste påminna mig gång på gång att jag egentligen bloggar för min egen skull. Men hur kul känns det när ingen bryr sig liksom? :P


























hahaha jag ritade lite på min hand igår, och jag måste ha sovit väldigt lustigt,
för avtrycket är nämligen på min mage!
och jag måste ha legat sådär länge, och stilla, eftersom det är så lika.
Dessutom ser ni att jag redan har lyckats kladda ut det :}



Ikväll kommer Emmasj hit, det var verkligen jättelängesen! ska bli skitkul att träffa henne igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är snygg gumman!<3

2010-01-15 @ 17:49:57
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0