12 januari

Hej, nu har jag varit på mitt första alldeles egna gympass! ( läs: gym pass, inte gymp ass eller något annat! )
Det gick bra, men det var lite svårt att hitta, alla maskinerna står ju i oordning :] jag måste ha sett ut som en vilsen katt.

Det tog en timma att träna, så jag duschade hemma eftersom jag fick skjuts :D och jag känner nu, det var jättelängesen jag duschade hemma! Så jag skämde ( haha du får läsa skrämde om du vill ;) ) bort mig själv genom att bara ligga i badet jättelänge och sedan smörja in mig med jordgubbe, nu känner jag mig riktigt mysig!

Ska försöka göra en tidig kväll och innan jag lägger mig ska jag försöka hinna läsa lite av min nya vecko-revyntidning :)



Mysig rosa morgonrock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0