Torsdag 14 maj

Hej! Idag följde jag min lillebrorsa till skolan. Eller jag vet inte riktigt om det stämmer. Det var nog snarare han som följde mig. Han cyklade ju jättesnabbt, fy skam på mig, jag tränar ju hårt 3 gånger i veckan! Menmen. Jag blir ägd av en 8åring. Det är inte ovanligt. Ungefär såhär lät det ifrån mig:

"Kör! Nej, stanna, stanna, det kommer en bil! Eller nej, kör!"

Trafiksäker? Hur ska det då gå med moppen...?

På skolan gick det jättebra! Är peppad på nu på skolan, 4 veckor (egentligen 3 för vi har chillvecka nästa vecka) tills skolavslutningen, då ska jag väl kunna ge järnet! Kanske om jag har tur så höjer jag betygen då:P Om jag ligger mittmellan(A) Men jaja, nu ska jag fara på kören, sen träningen, så det är full fart idag:D

Hinner jag lägger jag in lite fina bilder från min lilla promenad igår.
Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Ja precis! Lina :)

2009-05-14 @ 19:28:28
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0