9 maj

9 maj. Ett datum jag aldrig kommer glömma.. :)


Idag har jag varit i Bergsbyn och ätit deras gigantiska mjukglassar. Jag tog en "liten" men orkade ändå inte äta upp hela. Men gott var det! Annars har jag inte gjort så mycket idag. Suttit vid datorn så länge så att jag håller på att somna. Men det blir väl bättre med lite mat. God mat en lördagkväll. Efter det har jag nog tänkt ta ett bad och sedan fixa till mig lite med buskräm och ansiktsmasker. Det kan jag behöva. Sen blir det godis och tv.

Igår var jag med Anton, Filip och Natalie :) Det var hur kul som helst! Vi såg en halv film (1408) och sen en hlav film till (Ice Age). Om ens det. " Vi byyyyter fiiiilm" var nog det jag sa mest under kvällen. Inte är man nöjd inte :P Och jag vet att vi har väldigt bra filmval. 1408 - den första "skräckfilmen" jag såg. Ice Age - hur rolig som helst :P Framför allt var det väldigt mysigt, min beejb <3

Förövrigt så har jag fått en lårkaka i armen. Lite komiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0