18 maj - grattis brorsan!

Hehej! Idag har det varit en dag full av kalas, för min brorsa fyller år, grattis!
Det började med kladdkaka imorse, det är ovanligt att man får det när man vaknar..!
Och sen har det bara fortsatt, nu är släkten här.

I veckan har vi "hälsovecka", med start idag.

 8.15       Film på kaplan-Hip hip hora
10.30     Prat om filmen
11.00     Lunch-inte så smaklig måltid
12.00     Taekwondo!!
13.00     Beroendeenheten skulle snacka
13.30    Körövning till skolavslutningen
15.00     Slutade


Sen for jag till farmor och farfar och fikade med Lollo, ! =)



Farmors blomma :] Jag trodde tulpaner bara kunde vara slutna (A)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Tack, det hade jag också :)

2009-05-18 @ 20:02:21
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0