Körturnén

Ja hej igen. Nu har jag dissat bloggen i 4 dagar, ojojoj ! Hehe, men jag har varit på körturné som jag skrev, i Sundsvall. Det var skitkul, jag längtar tillbaka! En av de bästa helgerna på länge juu :D Bästa personerna, helt klart! Tove, Stina, Anna, Nilias, Oliver, Elin, Sofie, och alla andra nya människor såklart, kan det bli bättre? Men de purple buddies äger ju helt klart ;) Framförallt the purple things hahahah <3


Haha mina söta purple buddies <3


Stina, du är snygg :)<3


Jag och Cecilia hade kul :P


Tihihih<3


Sofie gillar ketchup.


Hih cool.
Hittade den på seriöst en av de roligaste affärerna jag har varit inne på!
Det fanns massor med roliga hörlurstrummor med skitskojjsiga ljud :D


Här skulle man ta kort på "den fina utsikten från bussen" åsså kommer det en hand där och förstör allt ;)



Jag leker fotograf.

Kommentarer
Postat av: Sara

;) <3

2009-03-25 @ 15:50:18
URL: http://saaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0