Förövrigt så... :

1. Jag har slut gratis sms :( Och jag har inte tänkt smsa ändå, för jag är snåååål. Vill du prata med mig, så antingen ringer du eller så skickar du ett sms att jag ska ringa, för jag ringer gratis, det är bara en uppkopplningsavgift på 69 öre. Det står jag ut med. Fast jag föredarar ju såklart att du ringer.

2. Mamma och brorsan har klottrat på mig, så det blir pinsamt om vi ska fara till Pite havsbad och bada. Då ska jag ha strumpor på mig hehe.

3. Jag ska på hockey på torsdag, så jag skippar träningen. Ska på hockeyn med min family, men dom dissar jag efter dom har betalat, då ska jag joina mina kompisar där på hockeyn. Emma Sjöblom maaajfrieeend. Heja Skellefteå AIK!!




Kommentarer
Postat av: EMMASJ

yeeyy, de kommmerr kinnga :D

2009-03-04 @ 22:44:13
URL: http://emmmmaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0